امتحانات، spss، اسطوره


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

امتحانات، spss، اسطوره

سلام به همه دوستان

چند تا نکته

اول اینکه از همه بچه ها که لطف داشتن و منو قابل دونستن و برای درس آمار و مخصوصا اس پی اس اس به من زنگ زدن کمال تشکر رو دارم. بهرحال لطف شماست که به من میرسه هر چند که منم مثل خودتون هستم ولی چیزی بارم نیست اما شما محبت دارید و من رو قابل می دونید.

از دوستایی که با لحنی بسیار دوستانه از بنده حقیر طلبکار هستند هم سپاسگذارم.

کارهای spss رو باید سریعتر تحویل بدین. (قابل توجه اونهایی که هنوز تحویل نداده اند)

سوالهای اسطوره رو که یکی از خانمها زحمت کشیده و جوابهاش رو در آورده می ذارم. وقت نشد مثل تطبیق ادیان تایپ کنم، که باید ببخشید.

یه مورد دیگه هم بود که یادم رفت

دوستتون دارم

با خدا باش پادشاهی کن           بی خدا باش هر چه خواهی کن





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , کارهای بچه های گروه , جزوه ها , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : کویر
تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: